loading...
شهر دانلود | بازی , نرم افزار , دانلود فیلم وسریال

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

 

شناسایی اسکناس های تقلبی با نرم افزار اندرویدی اسکناس تقلبی

با استفاده از این برنامه، گوشی خود را به یک دستگاه تست اسکناس تبدیل کنید!


 

با این اپلیکیشن به جای خرید دستگاه تست پول، تلفن همراه خود را با نصب یک اپلیکیشن ساده به دستگاه تست اسکناس تبدیل کنید. تمامی رنگ های موجود در نرم افزار آزمایش شده است تا بهره برداری مطلوب تری را ارائه دهد و شما با شرایط مختلفی بتوانید از تقلبی بودن پول خود اطلاع پیدا کنید. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و به صورت کامل عملکرد هر بخش در آن توضیح داده شده است.

 

ویژگی های نرم افزار:
کاملاً به زبان فارسی
ارائه روش های کاربردی و متنوع
بررسی تمامی قسمت های اسکناس
ارائه توضیحات آموزشی

در این مطلب بسایت شهر دانلود بازی زیبا استراتژیکی  به نام Clash of Clans رو برای دانلود شما عزیزان اماده کرده ایم.این بازی یک بازی هیجان انگیز و ا ستراتژیکی میباشد.در این بازی شما در یک روستا ی کوچک که چند نوع قبیله مختلف زندگی می کنند وجود دارید شما باید آموزش های نظامی به جنگجویان خود دهید تا در برابر دشمنان قوی باشند و بتوانید در نبرد ها پیروز شوید.ازویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی کلاسیک و ساخت روستا و قلعه اشاره کرد.برای دانلود این بازی با لینک مستقیم از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در این مطلب وبسایت میهن دانلود بازی زیبا استراتژیکی  به نام Clash of Clans که به تازگی برای اندروید منتشر شده است برای دانلود شما عزیزان اماده کرده ایم.این بازی یک بازی هیجان انگیز و ا ستراتژیکی میباشد.در این بازی شما در یک روستا ی کوچک که چند نوع قبیله مختلف زندگی می کنند وجود دارید شما باید آموزش های نظامی به جنگجویان خود دهید تا در برابر دشمنان قوی باشند و بتوانید در نبرد ها پیروز شوید.ازویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی کلاسیک و ساخت روستا و قلعه اشاره کرد.برای دانلود این بازی با لینک مستقیم از شهر دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360

بدون شک جنجالی ترین داستان تمام نسخه های این سری مربوط به این نسخه است. اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin’s Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می دانستید، اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.




یا ابا عبدالله (ع)
آمدم از سفر و جز غمم، احوال نبود
این چهل روز کم از غصه‌ی چهل، سال نبود
با سرت بودم و فکر بدن ات می‌کُشتم
کاش آنروز نمی دیدم و پامال، نبود
(مهدی صفی یاری)


تا کرب و بلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است

بقیه در ادامه مطلب...

 

دانلود آهنگ جدید محرم از حمیدرضا علیخانی با بالاترین کیفیت
تنظیم : سهیل خدابنده ، ملودی : حمیدرضا علیخانی ، ترانه : مرتضی رامندی

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

http://oi58.tinypic.com/bdliee.jpg

Hamidreza Alikhani Moharam دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی با نام محرم

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از امکانات سایت را می پذیرید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 568
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,205
  • بازدید ماه : 11,861
  • بازدید سال : 71,363
  • بازدید کلی : 1,008,667