loading...
شهر دانلود | بازی , نرم افزار , دانلود فیلم وسریال

 

با این نرم افزار XBOX Emulator 0.34 میتوانید بازی های  کنسول محبوب XBOX را برروی کامپیوتر نیز اجرا کنید ،تمام سی دی های کنسول xbox با این نرم افزار قابل اجرا می باشد .

 

 

Gas Station: Rush Hour – در بازی مدیریت پمپ گاز شما می بایست تماش تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مشتری ها و پر کردن سریع باک آن ها انجام دهید . هر چه سرعت شما بیشتر باشد ، درصد رضایت مشتریان نیز بیشتر می شود . بازی در ۴ فصل مختلف سال انجام می شود . همچنین می توانید بازی را در دو حالت داستانی و یا Rush تجربه کنید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

 Chronology-TiNYiSO

 

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

اگر از مشتری های قدیمی سایت apktops هستید و پست های سایت را دنبال کرده باشید مطمئنا نام بازی Trial Xtreme برایتان آشناست و اگر این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید  مطمئنا تا مدت ها درگیر و معتاد آن بوده اید . Trial Xtreme یک بازی موتور سواری اما موتور سواری کاملا متفاوت است که در آن باید با حرکات بسیار طبیعی راننده موتور ، که هدایت آن در دستان شماست مراحل را به اتمام برسانید. 

 

 

Trial Xtreme 3 v6.0

از ویژگی های نسخه شماره 3 این بازی می توان موارد زیر را نام برد : 

** 70 مرحله در سراسر جهان
** موتور فیزیکی جدید و پیشرفته
** سفارشی کردن موتورسیکلت خود
** کنترل با شتاب سنج یا کلیدهای لمسی

تغییرات این نسخه : 

** اضافه شدن Google play games
** بهبود عملکرد و سرعت بازی
** رفع اشکال جزیی و پیشرفت بازی

برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.x3m.tx3 را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

 

Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

 

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از امکانات سایت را می پذیرید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 568
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,039
  • بازدید ماه : 11,695
  • بازدید سال : 71,197
  • بازدید کلی : 1,008,501