loading...
شهر دانلود | بازی , نرم افزار , دانلود فیلم وسریال

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا (Gold)، اکسیر (Elixir)، اکسیر سیاه (Dark Elixir) و الماس (Gem).

اکسیر ماده‌ای به رنگ صورتی است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر (Elixir collector) تولید می‌شوند و نقش بسیار مهمی در پیشرفت قبیله شما دارند. برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز و یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت.

در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر (Elixir Storage) نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید.

سربازان شما در سرباز خانه (Barracks) و به وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم (Spell)هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم سازی (Spell Factory) ساخته می‌شوند. از طلا بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی نیز استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی بدست بیاورید.

طلا نیز توسط معدن طلا (Gold Mine) بدست میاید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت. اکسیر سیاه ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند می‌باشد که از آن برای ساخت و ارتقای سربازهایی که توسط اکسیر سیاه در سرباز خانهٔ سیاه (Dark Barracks)ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها {بربرین کینگ} (Barbarian King) و ملکهٔ کماندار {آرچر کوئین} (Archer Queen) و همچنین شارژ کردن برج جهنمی {اینفرنو تاور} (Inferno Tower) استفاده می‌شود.

  بازی موتور سواری Freestyle Motocross IV FULL v1.0.38

پیش نیاز:اندروید ۱٫۵ و بالاتر

شور و هیجان را در بازی موتور سواری  Freestyle Motocross تجربه کنید.این بازی که به تازگی منتشر شده است دارای محیطی فوق گرافیکی و با کیفیت بی نظیر میباشد . شما در این بازی استثنایی به حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود میپردازید و هر چه قدر این حرکات هیجان انگیز تر و خطرناک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود .

 

 

 

 

 

Real Drift یک بازی فوق العاده واقعی ۳ بعدی می باشد که توانسته است در کمتر از یک ماه یک میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.در این بازی شما در مکان های مختلف بر ماشین خود سوار می شوید و با پیروزی در مسابقات و انجام دریفت هایی مهیج درامد کسی می کنید تا با استفاده از ان بتوانید ماشین خود را سفارشی سازی و ارتقا دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید! ویژگی های این بازی کمک به دریفت در طول مراحل ، امکان سفارشی سازی ماشین ، صدای مخصوص به هر خودرو ، محاسبه دقیق امتیاز ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 


در این مطلب بسایت شهر دانلود بازی زیبا استراتژیکی  به نام Clash of Clans رو برای دانلود شما عزیزان اماده کرده ایم.این بازی یک بازی هیجان انگیز و ا ستراتژیکی میباشد.در این بازی شما در یک روستا ی کوچک که چند نوع قبیله مختلف زندگی می کنند وجود دارید شما باید آموزش های نظامی به جنگجویان خود دهید تا در برابر دشمنان قوی باشند و بتوانید در نبرد ها پیروز شوید.ازویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی کلاسیک و ساخت روستا و قلعه اشاره کرد.برای دانلود این بازی با لینک مستقیم از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در این مطلب وبسایت میهن دانلود بازی زیبا استراتژیکی  به نام Clash of Clans که به تازگی برای اندروید منتشر شده است برای دانلود شما عزیزان اماده کرده ایم.این بازی یک بازی هیجان انگیز و ا ستراتژیکی میباشد.در این بازی شما در یک روستا ی کوچک که چند نوع قبیله مختلف زندگی می کنند وجود دارید شما باید آموزش های نظامی به جنگجویان خود دهید تا در برابر دشمنان قوی باشند و بتوانید در نبرد ها پیروز شوید.ازویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی کلاسیک و ساخت روستا و قلعه اشاره کرد.برای دانلود این بازی با لینک مستقیم از شهر دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 این بازی زیبا شامل ۱۲۰ مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از امکانات سایت را می پذیرید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 568
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,051
  • بازدید ماه : 11,707
  • بازدید سال : 71,209
  • بازدید کلی : 1,008,513