loading...
شهر دانلود | بازی , نرم افزار , دانلود فیلم وسریال

 

اولین کسی باشید که وارد دنیای جادویی دفاع اسباب بازی ۳ می شوید و با اژدها وحشتناک و اجنه مبارزه می کنید.Toy Defense 3: Fantasy نسخه ی سوم بازی فوق العاده پرطرفدار دفاع اسباب بازی می باشد که شما در این بازی به قرن ۱۰ باز میگردید و در نقش یک فرمانده لایق رزمندگان خود را آموزش دهید و یک ارتش قدرتمند از کمانداران، جادوگران و درمانگران تشکیل دهید تا دشمنان را نابود و سرزمین های خود را گسترش دهید!برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

  بازی موتور سواری Freestyle Motocross IV FULL v1.0.38

پیش نیاز:اندروید ۱٫۵ و بالاتر

شور و هیجان را در بازی موتور سواری  Freestyle Motocross تجربه کنید.این بازی که به تازگی منتشر شده است دارای محیطی فوق گرافیکی و با کیفیت بی نظیر میباشد . شما در این بازی استثنایی به حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود میپردازید و هر چه قدر این حرکات هیجان انگیز تر و خطرناک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود .

 

 

 


 

بازی جدید و پرطرفدار Nuclear Bike بطور رایگان آماده دانلود از شهــر دانــلود می باشد.این بازی در نسخه با گرافیک بهتر و البته مراحلی کوتاه متنوع و سختی ظاهر شده است و شما قدرت کنترل بیشتری بر موتور خواهید داشت.با پیشرفت در مراحل بازی و رفتن به مراحل بالاتر، بازی سخت تر شده و نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد.نحوه اجرای بازی آسان بوده ونیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای آن نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید.زدن تک چرخ و دیگر حرکات نمایشی،از نقاط قوت بازی می باشد.اگر به موتور سواری در صخره و خطر کردن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید.

 

 

 

 

Real Drift یک بازی فوق العاده واقعی ۳ بعدی می باشد که توانسته است در کمتر از یک ماه یک میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.در این بازی شما در مکان های مختلف بر ماشین خود سوار می شوید و با پیروزی در مسابقات و انجام دریفت هایی مهیج درامد کسی می کنید تا با استفاده از ان بتوانید ماشین خود را سفارشی سازی و ارتقا دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید! ویژگی های این بازی کمک به دریفت در طول مراحل ، امکان سفارشی سازی ماشین ، صدای مخصوص به هر خودرو ، محاسبه دقیق امتیاز ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 


دانلود بازی Far Cry 4

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

 

 

 

 

دانلود بازی aerofly RC 7 Ultimate Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

 

 

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/06
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: 8.24 GB

معرفی بازی :

عنوان aerofly RC 7 یکی از بهترین بازی ها در مورد شبیه سازی پرواز می باشد که می تواند علاقمندان به پرواز را تا مدت ها سرگرم کند. این بازی با در اختیار قرار دادن هواپیماهای با جزئیات فوق العاده که با نمونه واقعی هیچ تفاوتی ندارد و همچنین با مناظر بسیار جذاب و با کیفیت، باعث می شود که بازیکن یک میدان پرواز واقعی را درک کند و احساس کند که یک خلبان حرفه ای است. همچنین در این نسخه می توانید هواپیماهای بدون سرنشین و کوچک را کنترل کنید. در این نسخه انواع مختلفی از هواپیماهای برقی و گازی، هلیکوپتر، گلایدر، جت و … وجود دارد که شاید بعضی ها رو برای اولین بار در این بازی ببینید. در بازی بیش از 30 مدل فروند هوایی وجود دارد همچنین در نسخه Ultimate Edition این بازی بیش از 50 نقشه و مناظر جدید در سراسر جهان به بازی اضافه شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از امکانات سایت را می پذیرید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 568
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,108
  • بازدید ماه : 11,764
  • بازدید سال : 71,266
  • بازدید کلی : 1,008,570