loading...
شهر دانلود | بازی , نرم افزار , دانلود فیلم وسریال

متن آهنگ چشمامو بستم ( یکی همیشه هست ) تیتراژ دردسرهای عظیم ۱ و ۲

یکی همیشه هست که عاشق منه
نگام که میکنه پلک نمیزنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره
دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غم هامو حل کنه
نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شهر خیلی پایین تره
در و که وا کنم خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
♪♪♪♪♪♪♪cityrdownload.r98.ir♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪cityrdownload.r98.ir♪♪♪♪♪♪♪♪

نا مهربونی با دلم نمیکنه
به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
بهونه میکنه منو ببخشه باز
نا مهربونی با دلم نمیکنه
به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
بهونه میکنه منو ببخشه باز

 

دانلود آهنگ چشمامو بستم ( یکی همیشه هست ) تیتراژ دردسرهای عظیم ۱ و ۲ از لینک مستقیم

Meysam Ebrahimi – Darde Sarhaye Azim

 

 

 

دانلود آهنگ چشمامو بستم ( یکی همیشه هست ) تیتراژ دردسرهای عظیم ۱ و ۲ از لینک کمکی مدیافایر

Meysam Ebrahimi – Darde Sarhaye Azim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از امکانات سایت را می پذیرید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 568
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,136
  • بازدید ماه : 11,792
  • بازدید سال : 71,294
  • بازدید کلی : 1,008,598